Ceník a podmínky poradenství

Ceny online poradenství a psychoterapie

  • 1600 Kč – při předplacení 5 sezení
  • 2000 Kč – jednorázová konzultace nebo při platbě každé konzultace zvlášť.
  • 1400 Kč – první konzultace pro studenty (pro denní studenty, do úrovně magisterského studia). Studentskou slevu si prosím domluvte při objednání. V případě následných konzultací platí běžné ceny.
  • Délka konzultace je 55 minut

PŘEDPLACENÍ PĚTI KONZULTACÍ

  1. Předplatíte si 8000 Kč (5 hodin) (Jaký je význam předplatného? Proč jej klienti volí?)
  2. Pokud budete chtít ukončit poradenství před využitím všech předplacených sezení, zbylou částku vám vrátím (za vyčerpaná sezení budeme počítat běžnou cenu 2000 Kč).
  3. Předplacenou částku nemusíte vyčerpat do určité doby – je možné se objednat kdykoli v budoucnu dle potřeby.
  4. Před prvním setkáním mě nemusíte informovat, zda si chcete sezení předplatit nebo platit jednorázově. Rozhodnete se na konci hodiny a v případě, že si budete chtít předplatit 5 hodin, doplatíte částku do výše předplatného (obvykle 6000 Kč) a předplatné se bude vztahovat i na první hodinu.

JAK ZAPLATIT?

  • Vzhledem k tomu, že v současné době poskytuji pouze online poradenství, přijímám pouze platby předem.
  • Platbu prosím pošlete na můj bankovní účet. Pokud platba neodchází z účtu s vaším jménem, uveďte prosím vaše jméno do poznámky.
  • Platbu mi prosím pošlete ihned po domluvě na termín. Ušetříte mi tím složité pozdější párování plateb.
  • Pokud nedokážete platbu zaplatit ihned po domluvě na termín, prosím dejte mi vědět a domluvíme se na pozdější převod. Platbu v tom případě pošlete tak, aby na mém účtu byla nejpozději dva pracovní dny před termínem konzultace. V opačném případě termín konzultace zruším.
  • Ozvu se v případě, že domluvená platba nedorazí. Pokud se vám neozvu, platba dorazila v pořádku. 
  • Informace k platbě na fakturu

 

Domluva na termín a rušení poradenství

ZRUŠENÍ KONZULTACE – DVA PRACOVNÍ DNY DOPŘEDU

  • O případném zrušení (přesunu) termínu mi prosím dejte vědět minimálně dva pracovní dny předem. V opačném případě – nebo pokud konzultaci neuskutečníme – vás požádám o uhrazení poloviny částky za tuto neuskutečněnou konzultaci, protože váš termín již nestihnu obsadit jiným klientem. 
  • Toto pravidlo platí pro obě formy poradenství – video-rozhovory i multimodální poradenství.
  • Stejné pravidlo platí i pro mě: budu-li muset výjimečně přesunout váš termín konzultace v čase kratším než dva pracovní dny, zaplatíte za toto sezení jen poloviční částku.

TERMÍNY PRO NOVÉ KLIENTY – OBJEDNEJTE SE VČAS

  • Objednejte se včas, abych mohl vyjít vstříc vašim časovým možnostem.
  • Doba, kdy vám nabídnu volné termíny, se v průběhu roku liší. Protože jsem bohužel na hraně svých kapacitních možností, v současnosti se pohybuje objednací doba v rozpětí cca 1-2 měsíce. (Někdy se naopak může uvolnit termín na nejbližší týdny – informujte se. To je však spíše výjimka.)
  • Nemusíte mě dopředu informovat, zda máte zájem o jednorázovou konzultaci nebo chcete konzultovat dlouhodoběji. Rozhodnete se až na konci našeho prvního rozhovoru. Pokud se po této konzultaci rozhodnete předplatit si pět hodin za výhodnější cenu, bude se cena vztahovat i na první hodinu (doplatíte rozdíl do ceny předplatného).

FREKVENCE A POČET SETKÁNÍ – DOMLUVÍME SE

  • Na počtu a frekvenci poradenství se domluvíme podle vašich aktuálních potřeb.
  • Délka jedné konzultace je 55 minut.
  • Nejúčinnější frekvence při psychoterapii je zpočátku 1x týdně nebo 1x za 14 dní. Později můžeme konzultovat méně často. Pro psychoterapii je velmi výhodná multimodální forma poradenství.
  • Při psychologickém poradenství nebo kariérním poradenství/koučinku bývá frekvence a počet rozhovorů různý – dle vašich potřeb (obvykle jednou za 2-3 týdny, ale i méně často). Této formě spolupráce se věnuji nejčastěji.
  • Nezavazujete se k žádnému počtu konzultací či délce terapie. Můžete absolvovat tolik konzultací, kolik vám bude připadat prospěšných. 
  • Setkání může mít také podobu jednorázové konzultace zaměřené na specifický problém, případně několika konzultací.  
  • Poradenství můžete kdykoli ukončit. (V případě předplatného vám nevyužité předplatné vrátím.)

Zajištění diskrétnosti – základní podmínka naší spolupráce

Nejdůležitější tři zásady našich online konzultací vedou k zaručení soukromí, bezpečí a diskrétnosti – ale také efektivní poradenské práci. Jsou to tato pravidla a vztahují se na vás i na mě:

  1. Není možné, aby naší konzultaci naslouchala třetí osoba, byla jí přítomna nebo ji mohla slyšet – záměrně nebo nezáměrně, včetně malých dětí.
  2. Není možné, aby k poradenským emailům (pokud zvolíte formu multimodálního poradenství) – tedy k vaším reflexím i mým odpovědím – měla přístup nebo je mohla číst třetí osoba – záměrně nebo nezáměrně.
  3. Online rozhovory nebudeme nahrávat a nebudeme z nich pořizovat ani jakýkoli jiný záznam (screenshoty, záznam části konverzace) – ani já, ani vy. Je naopak dobré a doporučuji vám psát si během konzultace poznámky – stejně jako si je budu psát já.

Nedodržení těchto pravidel ze strany klienta budu považovat za porušení vzájemné důvěry a ukončím s ním spolupráci. Ze své strany se k zachování těchto pravidel zavazuji.

Chcete-li, zde si můžete přečíst, proč jsou tato pravidla důležitá a jak vás (i osoby okolo vás) chrání.

Jakékoli případné dotazy ohledně těchto pravidel diskrétnosti vám rád zodpovím během naší konzultace.

ZAJIŠTĚNÍ DISKRÉTNOSTI Z MÉ STRANY

  • Dodržování naprosté diskrétnosti ohledně všech vámi sdělených informací je z mé strany samozřejmým a základním pravidlem. Nikdo nemá nikdy přístup k těmto informacím a emailům.
  • Můžete kdykoli požádat o vymazaní všech poradenských emailů. Vymažu je automaticky při skončení naší spolupráce nebo rok od naší poslední konzultace.
  • V případě psychoterapie dodržuji etický kodex Evropské asociace pro psychoterapii (EAP)
  • Informace ke zpracování osobních údajů (GDPR)

 

Bezpečnost dat

ZAJISTĚTE SI DOPŘEDU BEZPEČNOST DAT NA SVÝCH ZAŘÍZENÍCH

  1. Dodržujte běžné zásady internetové a počítačové bezpečnosti (antivir, zabezpečení citlivých dokumentů a svého účtu dobrým heslem)
  2. Emaily nejsou (pokud nejsou šifrované nebo se šifrovanou přílohou) bezpečným skladištěm citlivých dokumentů. Prosím, pokud používáte kombinovanou formu poradenství (videorozhovory + emailové konzultace), volte jeden ze dvou způsobů (nebo oba dva) zabezpečení konzultačních zpráv:
    • Založte si speciální emailový účet, vyhrazený pouze pro tyto konzultace. Tento účet nepropojujte s běžnou poštovní aplikací (Outlook, Mail, emailová aplikace vašeho mobilu), která vám automaticky stahuje emaily a kam mohou mít – byť letmý – přístup kolegové nebo členové rodiny.
    • Po odeslání/příjmu konzultačního emailu tento email vymažte a uložte mimo emailovou schránku (nebo text překopírujte) na bezpečné místo.
  3. Promyslete možnost krádeže nebo ztráty vašeho počítače/mobilu. Jak v tuto chvíli jsou vaše citlivá (konzultační) data zabezpečená? Máte možnost deaktivovat přístroj na dálku? Jsou zakódovaná?
  4. Pokud to budete preferovat, můžeme pro emailové konzultace používat zašifrované přílohy emailů (místo běžných emailů).
  5. Pokud je vaší prioritou bezpečí, preferujte video-aplikace s E2EE šifrováním (viz přehled aplikací, kterými se se mnou můžete spojit).

Zde najdete více informací k problematice bezpečnosti dat během konzultací

Máte-li jakékoli dotazy nebo nejasnosti, napište mi .